Sabtu, 19 Mac 2011

itu aku..

nape kn??..nape ah manusia ade prasaan cemburu??..aku p0n manusia,cemburu mmg ade dlm diri aku.yup,cemburu kn kawan result die agie gempak,cemburu kn adek-beradik yg mak ayah beli kn mcm2,cemburu kn itu ini dan lain2...tp,aku mmg xboleh nk tipu n nk tahan prasaan nie klu cemburu kn s0wg nie.yup,cemburu kn Khairunnadia bt Mohd Pauzi ✿kayrun nadea✿.sume bende yg melibatkn die ngan 0wg lain slain aku mmg aku akan cemburu tahap %#@*&#!!!ngan kawan p0mpuan p0n kdang aku cemburu.yg lelaki agie ah!!aku ase cm nk patah kn hp aku nie kpd 2 bhagian.*^#%^&@*%#!!!!kadang ape yg die ckp ngan aku p0n.yg kt fb agie ah.klu boleh sume comment die aku nk die buang.sbb tu ah aku malas nk tngok profile die.ti mula ah prsaan nie berubah.dh xsenang duduk.mmg aku kuat!!kuattt sangat cemburu..aku lagie suke aku xtau.aku xtau ape yg die buat,ape yg die comment2 kn,ngan sape die bersame.mmg nmpak bodoh kn??bia kn je die,xde prasaan.mmg ah xde prasaan,aku xtau!!..xpe ah.lagie baik aku xtau.klu aku tau then aku cemburuuuuu,nnti aku marah2.pastu merajuk(isshh??cam p0mpuan),start ah ego aku nie.ti aku xlayan die.tp dlm pada masa aku xlayan aku rinduuuu gile kt die:'(.mmg aku seksa diri sndiri.buat ah konon aku marah sangat,xboleh time.padahal bende kechil je:P...skali die malas nk layan prangai aku nie.die tinggal kn aku.amek k0 nabil!!!!huhuhuuhahahaha(suare 0wg yg perlikn aku yg mmg mcm setan sume nye).padan muke."anda buat anda dapat".bod0h bod0h..

itu skali ah.nie agie satu masalah.aku nie makan mase plak tu nk baik..sian sayang kne tunggu:(.kne layan kn sume prangai nabil nie.kne paam nabil.dh kne berubah itu ini.sume sbb nabil.mmg mnyusahkn kn??...sorry ah sayang:(nie mmg nabil...prangai nabil mmg cmnie sayang:(.dengan sayang bru nabil tau yg nabil ade prangai cmnie.mmg nabil cemburu kn sangat sayang s0wg!!.tp nabil tetap sayanggg!!kn nadea sangat sangat.time marah kn sayang p0n..time kaseh sbb sabar layan Mohd Nabil Fikri bin Shaiful Annuar bersama2 prangai nye.time kaseh sbb xpnah pnat,xpnah putus asa utk still bersama idup ngan nabil..beruntung betol ah aku nie.yep,,Alhamdulillah.terima kasih Ya Allah atas nadea utk aku..i l0ve you so much sayang:')).......yup 'itu aku'


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

barisan followers