Jumaat, 20 April 2012

dashboard bertukar!!go..go..power ranges!!

salam sejahtera seluruh rakyat Malaysia!!
lame guak enggak berbeloging.rindu plak nak berceloteh.huhuhhuu.bukan ape sibuk buat kan doodle2 kowang.tapi still boleh mintak sbab ruang masih ada.biar lah ruang tu sampai pen0h.janji mesti di tepati.btw,,terima kaseh banyak2 atas sambutan korang.kowang memei yang terbaik dari ladang dan lautan dalam jurang Mariana lah!!!

pada hari ini seorang aku nak kongsi ape yang aku nampak pagi2.seperti biase ah.bagun pagi dengan tak gosok gigi,muka berair liur basi aku p0n bukak blog.tiba2!!!dashboard kelihatan janggal bagi ku.

new interface

dashboard yang lama

ini sudah pelik??nape plak dashboard nie a warna kian berkurangan.rasanya ada dalam 3 major warne kud.oren,putih,biru cair.lah!!sebelum nie satu page yang padat dengan berita blog korang.senang nak berkongsi cerita.bukak dashboard aje dapat ah tau korang update cerita pasal ape.colourfull sket.yang baru nie kemas tapi ruang kosong banyak plak.banyak page so banyak kali ah kena click.fuhh..

tapi orang cakap interface baru nie laju,lincah.ermmm..tah lah eak.aku p0n tak tau.sebab bila die bagi servey jew yang baru nie aku terus tukar balik yang lame.tak tau lah lepas2 nie boleh tukar balik ke tidak.ti jadi cam facebook.last2 semua orang kena tukar timeline.by the way,kalau nak tukar ke dashboard lama korang klik kt setting>old interface..tup..tup..jadi ah yag lame :)

setting>old interface
aku suka yang lama.korang??
maybe kita dah selesa ngan kebiasaan.oleh itu,sukar bagi sesuatu yang baru mengubah kebiasaan,keselesaan sekian dulu dari seorang aku untuk aku dan korang. ari0uzz^-^

4 ulasan:

  1. betol2.. lebih suka dashbord yg lama. yg baru, bley sesat kot. haha. *blog pn nk jd cam fesbuk kot. huhu

    BalasPadam
  2. blog pun nak gak bergaya cam facebook . haha .. *gaya apa ? makin susah adalah . kankan ? :P

    BalasPadam
  3. saya suka dashboard lama, kemas & senang nak cari setting semua. yg baru ni agak janggal nak guna.

    oh, pasal test utk UIA budak ijazah tu sama mcm asasi kalau awak bukan dari asasi UIA sendiri. so awak akan kena ambik english & arabic placement test.

    untuk apt, bolehlah download soalan kt link ni :
    http://ordinaryguy92.wordpress.com/2011/04/sampleapt.pdf

    kalau untuk ept, boleh google 'ielts & toefl' utk tengok contoh soalan. tp jgn risau sbb exam tu senang lg drpd ielts & toefl mcm yg digoogle tu.

    utk tilawah pulak, nanti kena baca sorang-sorang dpn ustaz/ustazah. boleh jd ustaz/ustazah akan suruh hafal ayat-ayat dari ad-dhuha sampai an-nas so prepare lah apa yg patut.

    *harap dapat membantu* :) apa-apa nak tanya bolehlah emel ke izzfiez[at]gmail[dot]com

    BalasPadam
  4. Тут- старые индивидуалки Москвы
    Тигренок позвони договоримся , я сама на себя так что у меня не салон не какой суеты все спойно и чисто !

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

barisan followers